"Gilla så jag väljer ut tio stycken och skriver om på bloggen + bild!" del 1

delar upp det i 5st per inlägg, så de första fem kommer här!

Alexzandra Axelsson
vi har känt varandra i ungefär 3 år.
man kan nog säga att vi har bråkat mer än att varit sams, haha! ;)
men jag har iallafall roliga minnen medden här tjejen och hon är verkligen
snäll om man lär känna henne!




Mikael Lindstedt
Detta är då min kusin kan man väl säga. det är min låtsasmammas kusins son, haha. invecklat!
men Micke här då är ju som han är. jävligt störd men snäll!
jag har inte träffat honom på... få se här nu... typ 2 år. det var ett tag sen kan man ju säga!



Frida Haals
har har vi då en tjej som jag inte känner alls, men har absolut inget emot att lära känna!
hon verkar vara en tjej som är hur snäll som helst, och söt är hon också!



Malin Dahlström
malleballe! har har vi världens snällaste tjej!
känt henne i 4 år, gått i samma klass 3 år.
söteplöte!



ingen mindre än..... MARINA WESTLING!
Marina är min BÄSTA vän. finns ingen som henne!
hon är inte bara fin, utan hon är ju hur snäll som helst också!
skulle något gå snett, så skulle jag alltid veta vart jag har henne, hon är ingen jag tvivlar på liksom.
jag kan berätta allt för den här tjejen för jag vet att hon aldrig sviker mig.
hon är min solstråle! världens bästa och finaste vän! Finns ingen bättre än dig pullis!



kommer med de andra 5 senare


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback