who do you think you are

var ner på stan en snabbis bara runt halv 6, fick med mig en tröja och ett linne från vero moda, och sen så kom sanna förbi här och hade med sig två shorts som hon ville bli av med, så då köpte jag dom av henne :)
kan knäppa kort på allt imorgon :)
ska förhoppningsvis ner en vända imorgon också, så hoppas att man får med sig någonting mer :) är ju i behov av en bikini, eftersom att mina är försmå -.- och en ny bh vill jag ha :)
ahahah

men iallafall,
ebba kom imorse runt halv 9, och hon kommer imorgonbitti också :)
mojsmojs!


ebbis när hon var bebis


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback