BAZINGA

SENASTE
1. Kompisen du träffade: robin
2. Personen du pratade I telefon med: micke
3. Du fick SMS av: robin
4. Du kramade: micke

IDAG
5. Kläder: underkläder, jeans, baslinne, tröja
6. Bättre än igår: ingen aning, vi får se vad kvällen bjussar på!

IMORGON
7. Är det: onsdag
8. Planer: åka till borlänge
9. Något tråkigt som händer imorgon: hoppas inte!

FAVORIT
10. Nummer: 16
11. Färg: skrikrosa!
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: simpan!
14. Humör för tillfället?: glad

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: låg kvar i sängen
16. Vad åt du sist?: en korv igår
17. Vad irriterar du dig på?: fula människor
18. Tror du på distansförållanden?: jovisst
19. Vem tänker du på just nu?: ingen speciell
20. Tror du att personen tänker på dig med?: - 
21. Vart reste du sist?: paris
22. Vad gjorde du igår kväll?: var med mickey
23. Liknar du din mamma eller pappa?: mest mamma
24. Ler du ofta?: jorå!
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: alltid
27. I vems säng sov du i igår natt?: mickes
28. Vilken färg har din tröja?: grå, svart och vit och lite rött

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja
31. Gråter du när du skadar dig?: det beror på om jag får jätteont, haha

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: oftast!
33. Vad gör dig glad?: glada människor och pengar, hahahahah!
34. Önskar du att du var lyckligare?: jag är lycklig
35. Är lycka överskattat?: nej
36. Kan musik göra dig glad?: ja! :)

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: ja
40. Är du nöjd med det?: absolut!
41. Är du kär?: ja! :)

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: hatar och hatar, jag hattar ingen, men jag ogillar många personer, men vilka tänker jag inte tala om :)
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: när jag var liten gjorde jag säkert det!
44. Är du en mobbare?: var, när jag var mindre
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja
46. Har du blivit sviken någon gång?: ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: nej
48. Favoritämne?: ingen aning
49. Värsta ämne :  matte
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: hmm.... vet inte                                  




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback