Tråkigt

Har ingen dator på mitt rum så jag kan inte kolla på film. Eller jo dator har jag men jag orkar inte koppla i den och sätta igång den för den är förhimla seg vill jag lova. Så man får väl bara sluta ögonen och försöka sova, :)

Jobbig dag i skolan imorgon....
Måste jobba klart med handelns historia för det ska redovisas på onsdag och måste lämna in engelskauppgiften som ser skittäntig ut för att jag bara skrev så lite. Och sen ha idrott med typ halva klassen för att vi är lata och har rester. Så jag är inte hemma förns efter 17.00 imorgon. BLÄÄÄÄ!


BTW, tatuerade ju mig igår ;)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback