sadface

vilken jävla dag!
vaknade 8.20, försov mig alltså.
micke skulle skjutsa mig till skolan men han svarade inte, för han låg och sov. så jag kom jätteförsent istället för försent, haha.
sen när jag väl var i skolan var det lugnt.
sen låg han och sov fortfarande när jag slutade så min låtsaspappa fick hämta mig och skjutsa mig till micke, han hade precis gått upp när jag kom för han hade en lektion i skolan klockan 14.
nu sitter jag här ocxh är deprimerad.
varför?
jo för att jag råkade ta bort min BÄSTA playlist på spotify, så nu sitter jag och gör en ny. haha, måste ha min reggaemusk på ett ställe, inte utpritt, hihi :)


haha långt jag kommit.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback