day one to twenty

dag 1 - en bild på mig själv + 10 fakta om mig själv
dag 2 - min drömkille
dag 3 - godaste drickan
dag 4 - en bild på dig och ett syskon
dag 5 - något jag vill ha mer än något annat just nu
dag 6 - vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon
dag 7 - en dålig vana jag önskar jag inte hade
dag 8 - i min väska
dag 9 - min mobil
dag 10 - en bild på ett ställe jag vart på
dag 11 - mitt drömbröllop
dag 12 - en bild på mig själv när jag var liten
dag 13 - nånting jag ångrar
dag 14 - en person jag vill byta liv med för en dag - och varför
dag 15 - vad jag åt idag
dag 16 - det bästa jag vet
dag 17 - min favoritfilm
dag 18 - en bild på mig själv som nån annan tagit
dag 19 - en låt som får mig att gråta
dag 20 - en bild som väcker minnen



1. jag är jätteblyg fast det kanske inte märks ibland.
2. den enda gången jag går med mjukiskläder i skolan är när jag har försovit mig.
3. jag lyssnade inte på reggae förns jag började umgås med micke.
4. jag kan inte sluta lyssna på reggae. det är som en drog liksom.
5. jag älskar kläder, det är det finaste som finns. ♥♥
6. en dag utan marina och ida skulle aldrig gå. dom är bäst. mina tjejer ♥
7. jag har aldrig varit så kär i en kille, lika mycket som jag är kär i micke.
9. jag är beroende av facebook, går inte en enda dag utan att jag kollar det.
10. jag äger, tyvärr ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback