so what

Senaste -
dryck: cola
telefonsamtal: storebror
SMS: hannes
sång du lyssnade på: danza kuduro
gången du grät: minns inte

Har du någonsin' -
har någon varit otrogen mot dig: nej
förlorat någon speciell person: ja.. simone.. :(
varit deprimerad: ja
varit så trött att du somnat sittandes: yepp

I år har du -
lärt känna en ny vän: ja
fått ditt hjärta krossat: nej
skrattat så du har börjat gråta: ja
träffat någon som förändratt ditt liv: nej
insett vilka som är dina äkta vänner: ja
fått reda på att någon har pratat om dig: ja
kysst en kompis: kyss och kysst, pussat

Blandat -
hur många av dina MSN-kompisar har du träffat: många
har du några husdjur: ja
vill du ändra ditt namn: nej
vad gjorde du under din förra födelsedag: satt på vincents bror toalett och spydde som aldrig förr. sov och var bakis. fick ett litet snabbesök av ida också
vilken tid vaknade du idag: 11:03
vad gjorde du igår runt midnatt: sov
någonting som du längtar till: sommaren
senaste gången du träffade din pappa: i januari någon gång tror jag
en sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: jag vet inte. ingenting tror jag
vad lyssnar du på just nu: musik
har du någonsin' pratat med någon vid namn Jens: ja
vad gör dig irriterad just nu: just nu är jag inte irriterad alls
vad är ditt namn: ewa my isabelle polvi
singel/upptagen: singel
stjärntecken: skorpion
kille eller tjej: tjej antagligen
hårfärg: "rött" äckelfult!
lång eller kort: kort
längd: 165 cm
vad gillar du gällande p, dig själv: att jag alltid är så chill och inte stressar upp mig själv. jag är alltid glad och på topphumör och mig går det att skämta med :D
piercings: öronen bara. hade i tungan men den tog jag ur :)
tatueringar: inga. men kommer så småningom förhoppningsvis!
höger-/vänsterhänt: vänster

Din första -
operation: aldrig
piercing: öronen
bästa vän: mike hyytiäinen
sporten du spelade/gick på: fotboll
husdjur: katt
konsert: beyoncé
förälskelse: philip

Just nu -
äter du: en klubba
dricker du: ingenting
är du påväg att: göra klart det här
lyssnar du på: we R who we R
väntar du på: bättre tider

Vad är bäst med det motsatta könet -
läppar/ögonen: ögonen
kramar/pussar: både och
kortare/längre: längre
romantisk/spontan: hmm.. beror på
snygg mage/snygga armar: hmm. vet inte.... svartå val... magen
tatueringar/piercingar: piercingar, eller tatueringar... jag vet inte, svart val :$
känslig eller inte: njaaa både och
ragg/förhållande: förhållande
bråkstake/tveksam: både och

Har du någonsin' -
kysst en främling: ja
tappat glasögon/linser: nej
krossat någons hjärta: tror de,
blivit arresterad: nej
gillat din killkompis (mer än som vän): alltid börjar med en vänskap

Tror du på -
dig själv: ja!
mirakel: ibland
kärlek vid första ögonkastet: kanske
himlen: ja
tomten: nej
att kyssas på första dejten: beror väl på


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback