paris

onsdag kväll - vi komtill paris, blev en bussfärd från flygplatsen till disneyland där vi skulle ta tåg till vårat hotell.
när vi kom till vårt hotell så checka vi in och lämna väskorna och skulle dra iväg och käka lite pizza och så.
pizzan var den äckligaste jag ätit i hela mitt liv. kunde inte ens äta mer än en bit.
klockan var 22.30 så efter pizzan blev det lite sova.

torsdag - vi vakna och fixa oss och tog tåget in till PARIS. vi gick runt och kolla på lite byggnader och sen drog vi oss mot eiffeltornet. stog i kön i ungefär 2 timmar innan vi kom upp.
jag och min låtsaspappa är höjdrädda så vi åkte inte till toppen. men utsikten var underbar!
efter eiffeltornet så drog vi och käka på resturang och sen åkte vi hem till hotellet. sen gick vi till köpcentret i närheten av vårat hotell och handlade lite gott till kvällen.

fredag - vi drog till köpcentret och shoppa. var på någåt akvariumgrejs och kolla på fiskar och så.
från köpcentret fick jag med mig ett par jeans, två t-shirt och ett par solbrillor.
på kvällen var det ingen som orkade göra något för alla hade så ont i fötterna så vi satt
på hotellrummet och spela kort och lyssna på musik, haha!

lördag - vi checka ut, tog tåget till disneyland och gick runt där och köpte lite saker och käka och vänade på att bussen till flygplatsen skulle gå.
2 timmar på den igen och sen satt vi på flygplatsen i 2 timmar innan flyget gick.
kom hem till sverige runt 22.00 och var hemma i avesta runt 01.00.


bilder kommer senare när jag har lagt in dom på datorn. då blir det en bildbomb!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback