nej betyder nej

något som är fruktansvärt äckligt, det är våldtäkt.
det är mer vanligt att tjejer blir våldtagna än killar.
säger man nej till sex, så betyder det nej.
dey betyder inte att man kan slänga sig på tjejen och slita av alla hennes kläder,
bara för att man själv vill. jag tycker det är så vidrigt av killarna, att inte visa oss
tjejer den respekt vi ber om. jag fattar inte hur dom tänker när dom bara MÅSTE
ha sex. det är så jävla äckligt. och hur kan man säga "det finns en anledning till våltäkter" ?
hur faaan kan man säga så? vi är inte lika muskulösa som killar så det är inte lätt att putta ifrån,
och dom lyssnar inte på ett nej. då har dom väl förfan inte rätten att sätta på en?!
om man sagt nej till killen flera gånger om, men han ger sig inte, och tillslut så har ni sex endå,
tycker ni det är våldtäkt? jag tycker det iallafall....
om jag fick sätta en enda regel här i världen, så skulle det vara att ge dödsstraff till dom som våldtar.
eller så skulle jag lika gärna kunna ge den kille sååå mycket smärta som vi känner efter.
jag blir så jävla arg, vafan är det för fel i huvudet på dom?
äckelidioter.




KOMMENTARER
kriiizzy

Bra skrivet! (Y) håller med!

2011-03-14 22:48:42
URL: http://kriiizzy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback