i don't know were i'm going

jag tror faktiskt inte att jag mår så bra..
jag är arg.. men jag vet inte på vad.
är det allt som snurrar runt mitt huvud?
folk snackar skit, dom ljuger och ingenting är rätt.
skolan är verkligen skitjobbig nu också.
får koll på allt jag ligger efter i.. jag tror jag drunknar snart.
16 veckor.. 16 veckor har jag på mig.
jag vill bara slå näven i bordet och säga åt mig på skarpen.
jag pallar inte allt det här på samma gång.
och när jag försöker sluta röka hamnar jag i en deprision.
jag sitter och gråter hela tiden. jag har prövat vara en duktig flicka utan tobaken i mig.. men jag klarar inte allt. jag behöver det för att kunna orka.
jag tror inte att jag är cool för att jag röker. det är inte något jag är stolt över att jag gör. jag försöker inte få någon att börja röka, för det är inte så jävla "coolt".
och mina sömnproblem tar kol på mig...
jag måste iallafall försöka, inte lägga allt bakom mig.
efter att simone gick bort har jag brytits ner totalt.jag var väldigt tålig förut, men jag har blivit en annan person.jag känner inte igen mig själv..


KOMMENTARER
norea

Jag älskar dig my , av hela mitt hjärta så gör jag det.

Jag finns alltid här för dig , du kan alltid luta dig mot mig och prata med mig, jag lyssnar gärna och jag hjälper hjärna till också.

Klart att det här med Simone har tagit hårt på dig , det förtår alla , du älskar henne och hon älskar dig. men du vet att du är inte ensam och simone lever i våra hjärtan ooch hon är alltid med oss överralt.

jag kan inte föreställa mig hur mycket du saknar henne eftersom jag träffade henne bara några gånger men hon påvärkade mig jätte mycket och helt ärligt vill jag bli som hon , så så undrbar bara och du som kännde henne jäääätte bra det , det går inte att tänka sig. men jag finns endå här.

och slut röka , vi kan hitta nåt annat du kan vara beroende av , hur känner du dig för , choklad? eller kaffe ?

och ämnena du ligger efter i , jag hälper dig hjärna till , vi kan plugga tillsammans , typ tisdagar i bbliotket kan vi plugga för jag måste också klara mig med betygen. jag pluggar gärna med dig.

och jag pratar inte skit för jag tror inte på sånt det vet du.

men jag älskar dig my och vet du , när jag är duktig kan du få en minnes tatuering okej?<3

jag älskar dig , och jag finns alltid för dig<3

2011-03-09 20:55:40


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback