vad gjorde jag i hofors?!

nu tar vi upp det här med hofors igen. det började med att nathalie fick kontakt med den här robert på bilddagboken, och dom började sedan att smsa och så, han började tycka om nathalie (?) och han ville att hon skulle komma och hälsa på honom i hofors, nathalie tog med sig mig och sanna och jag är såååå glad att jag följde med så det inte hade hänt någonting. men iallafall. han och hans kompis kom och hämtade oss sent på fredagskvällen och jag tänkte direkt "nej jag vill inte, det kommer hända någonting..." men jag följde med iallafall. direkt när vi kommer till hofors så frågar jag nathalie om jag får fixa skjuts hem, det fick jag. jag frågade alla jag kände som hade bil, men det var ingen som kunde. vi ljög för den där robert att jag hade skaffat 2 hundar och mina föräldrar var på fest så jag var tvungen att åka hem och ta hand om dom så vi inte skulle bli vräkta för att du skällde xD och han sa att han hade fått en idé och det var samma idé alla 850 gånger han sa det "jag har gått en idé... ni sover här och åker hem imorgon bitti" jag sa nej rakt ut, jag tänkte inte sova hos han som jag aldrig hade träffat i hela mitt liv?!?!?!?! hans mamma berättade för oss att han hade haft narkotikaproblem och han hade slagit ned sen pappa och sin systeters kille när han hade det i sig. han hade också haft alkoholproblem och så hade han nån sjukdom i princip hela kroppen.
ni vet troll som brukar  vara med i småbarnssagor? precis så såg robert ut, han var SKITLÄSKIG!

runt 1 på natten fick nathalie tag på fredrik, en kille som hon känner, han frågade vart vi va och kom och hämtade oss på en gång. när vi var några mil utanför långshyttan (?) så kom nathalie på att hon glömt sin väska med hennes nyklar och så i.... så vi var tvungna att vända. när vi sen kom och skulle åka förbi hedemora så ser nathalie en tjej ligga i diket medvedslös. det kom en bil till och vi kunde åka där ifrån, ambulansen kom och tjejen mår säkert bra nu.

robert


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback