orkar du läsa? de gör jag !

Vilken färg har dina skor? - svart
Hur många sms har du skickat med din telefon? - 1127
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - alex almén
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - mamma, polvi, mormor, sanna, flottsebbe, pappa, unknown, unknown, timo jobb, totte, basse, evelina strand, unknown, timothy, micke.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - ååh dom tänker jag inte rabbla upp, för många!
Vem kysste du senast? - de va nog.... naah jag vet inte dööh!
Vem kramade du senast? - haha de vet jag inte, lillebror vare nog! :D
När såg du din bästavän senast? - i fredags såg jag dom
Din favoritfilm? - hämnden by min klass 2008
Din favoritlåt? antingen superior eller serenity- gentleman
Bär du på en stor hemlighet just nu? - naej
När vaknade du imorse? - runt halv 12
Gillar du hästar? - asså ah, när dom är snälla
Har du ett turnummer? - 9 och 16
Vem hade du velat träffa just nu? -
Vilket är det bästa året hittils? - 2007
Är du kär? - nej, tänk för att jag inte är det, hihihihihih :D
Är du en rökare? - ja
Föredrar du snus eller rökning? - rökning
Vad heter du i mellannamn? - ewa isabelle
Har du en blogg? - ja du råkar läsa den nu
Vilken klass går du i? - 9aaaaaa
Är du oskuld? - naej
Ditt favoritband? - favoritband.... åh jag vet inte :$
Din favoritartist? - det finns så många!
Thåström eller Håkan Hellström? - håkan!
Göteborg eller Stockholm? - stooockholm
Vart bor du? - förtillfället i fors
Vart vill du bo? - sköögsbööh nu på dirren
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - we're not gonna take it
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - längst fram i taxin
Vem skrev åt dig på msn senast? - micke
Vem skrev du senast sms med? - sanna
Vem ringde dig senast? - mamma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - bilder ;)

Blind eller döv? - hmm.... blind kanske
Har du MVG i något? Isåfall vad? -
Hur gammal tror du att du kommer bli? - äldre än vad jag är iallafall
Vad vill du jobba/jobbar som? - något där man tjänar feta stålar!
Var är dina syskon just nu? - min lillebror ligger i mammas säng, storebror  sitter framför sin dator, syster vet jag inte, hon är nog hemma :D
Senasta kändisen du såg? - caribinghi
Favoritkändis? - asså jag vet inte, finns tusentals
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - idag
Har du piercingar? Isåfall, vart? - öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - lil star
När grät du senast? - jag vet inte
Är du vig? - ganska så
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - till sanna - haha nej orkar inte ringa xD
Använder du hårspray? - när jag gör mina lockar
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - jag vet int
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha naaj
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Vill du gifta dig i framtiden? - jaaaa hihihihiih
Vilken vän vet mest om dig? - timothy tror jag och sanna, nathalie och wictoria
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - hahahahahaha ja xD
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - basse
Vad stod det i din senaste händelse? - markus eriksson och emelie blomqvist gillar din status
Vill du bli modell? - skulle sitta fint däh!
Din bästa tjejkompis? - nathalie, sanna, wictoria och natalie
Vad var det senaste du installerade på din dator? - jadu, säg de!
Vem är den perversaste person du känner? - det måste nog vara jag... HAHAHA!
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - det är nog personligheten
Favoritdryck? - cola
Favoritdryck innehållandes alkohol? - öl
Senaste CD-skivan du köpte? - säg mig de!
Har du några plancher i ditt rum? -inte en enda
Vad ska du göra i sommar? - det jag ville göra förra men aldrig gjorde
Hur många har du strulat med på en kväll? -hahahahahaa 2.... x'D
Har du rökt på/knarkat? - naej, har du?! :D
Hur ofta festar du? - inte sååå ofta
Favoritskådespelare? - sanna johansson!
Favoritkomiker? - sanna johansson!
Klänning eller kjol? - en snygg klänning eller en höjmidjad kjol :D
Har du varit med på TV? - ja en liten snutt :D
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - m is for music på mtv hah!
Snyggaste kändisen? - sanna johansson!
Vart vill du resa innan du dör? - tillbaks till usa, sen grekland, spanien, italien, överallt där de e varmt!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback