pfffft

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 14
Vilken klass gick du i? - 8an
Vad hade du för hårfärg? - bruuunt bäääbää!
Hur lång var du? - 1.65
Vem var du kär i? - oscar
Vad brukade du göra på fritiden? - vara på stan, träffa folk.
Vilka umgicks du med? - för det mesta ida & alexz
Hur såg du ut?

Var allt bättre då? - jag vet inte
Skulle du vilja gå tillbaka dit? faktiskt inte!

Nu:
Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - 9an
Vad har du för hårfärg? daaarkbrown
Hur lång är du? 1.66
Har du någon pojk/flickvän? nej
Vem är du kär i? - ingen
Vad brukar du göra på fritiden? vara med folk, festa
Vilka umgås du med? många
Hur ser du ut?



Har du..
Kysst någon? ofc
Sovit brevid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Slagit ner någon? närjag var liten
Ljugit för en bra vän? mjaa :/
Svikit någon? ja
Fuskat på prov/läxförhör? yes

Vem:
Kramade du senast? timothy
Sov du hos senast? timothy :)
Kan du lita på till 100%? micke, alexz & eri, ewelina östberg
Är den finaste personen som finns? jag vet faktiskt inte :)
Vill du vara med just nu? - ewe!
Ringde dig senast? pappa
Skickade ett sms till dig senast? karwan :)
Skickade du ett sms till senast? karwan :)

Vad:
Drack du senast? smoothie
Köpte du senast? frukt
Gjorde du igår? var en stund med alexz, eric och timothy, se sov hemma hos timothy :)
Vad ska du göra imorgon? ska nog vara med ida :)
Vill du göra just nu? inte de jag gör just nu iallafall
Åt du senast? pringles
Är närmast dig som är rosa? min mobil

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - ja

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja.
Jag har smygit ut utan lov - japp
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - mjooo
Jag har fuskat i ett spel - hahahah ah
Jag har struntat i ett prov - ne

DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller  - jo, med vatten går de bra :D
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - japp
Jag har vaknat gråtande - ja..
Jag har somnat gråtande - ja..

DÖDEN
Jag hatar begravningar -ja
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej


KOMMENTARER
en lite mindre glad SANNA bara

Är den finaste personen som finns? jag vet faktiskt inte



så heter jag ju inte :'(

2011-01-11 17:06:32
URL: http://lillsannis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback