smoke smoke smoke that cigarette

ojojoj.... morsan försökte muta mig med en sprillans moppe tills våren om jag slutade röka. IDAG. ppppft.
tror hon på fullaste allvar på det själv? tror hon att jag bara kan sluta sådär *knäpper med fingrarna* naaej skulle inte tro det va!

för det första, så tänker jag inte sluta för att någon annan vill det, utan jag tänker göra det för min egna skull.
för det andra, så funkar det inte att muta mig med en moppe, eller 1000 kronor.
för de tredje, så skiter jag fullständigt i om ni inte tycker att det är okej.

det är ingen lag på att folk under 18 år inte får röka, det är lag på att vi inte får köpa, LOL

over and out




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback