skogsbo från nu och framåt (;

Har inte haft så mycket tid att blogga idag. Efter skolan så drog jag och basse upp till skogsbo och fixa lite i lägenheten, sen åkte vi till fors och hämta katterna och allt från mitt rum. Så nu så har ett rum som är möblerat :-) sanna, nathalie, sebbe och eddie kom också hit, vi hjälpte till sen fick vi pizza :-) efter maten drog vi ner på stan och träffa lite människor. Nu har jag precis kommit hem och ligger i sängen och kollar på lilla kycklingen med alla katter haha :d vi hörs mer imorgon för sen ska jag sova, godnatt:-)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback