OMG

precis när mike och natalie gått så ber dom mig ringa... jag ringer och dom berättar fett snusiga saken jag svär!
jag går ut på balkongen och tittar, jag ser en vanlig polisbil och en piketbuss, åker fort som bara fan och letar efter en kille i mörka kläder. jag går liksom ut för att kolla. längre bort på vägen ser jag blod. först är det lite... men det blir bara mer och mer! asså fett äckligt!
säger bara en sak, välkommen till södertälje, där allt kan hända.
jag är inte ett dugg förvånad, det är ju liksom södertälje... jag är glad att jag flytta här ifrån iallafall!


dom brände upp willys


dom eldar upp bilar


två män sköts till döds, var en av dom som kände mamma


och nu det här, södertälje SUCKS


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback