knäpp brud 95 från tälje

sitter i skype med ödddddd, basse och forre. cpskadade ungjääävlar!!!!! :D:D
och katten ligger och gapar och skriker för att han vill ut från mitt rum, men jag, JAG orkar inte lyfta röven från sängen ovh öppna dörren förns jag ska på toooa.
och jag tänkte ladda in biler på datn, men de gör jag senare när jag har vart och pissat. :D
nu tänker ni säker " vadå är du för fet och lat för att gå och pissa eller?!?!?!" men så här är det, ni behöver inte oroa er om jag ör för fet, för de är jag inte, jag är lagomfet. inte för mycket och inte för lite, helt lagom alltså.
och jag ärinte super pissnödig så jag kommer kissa på mig, utan jag tänkte vänta lite tills jag blir det så då går jag på toa :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback