kbry

jag är arg men nu ska jag lugna ner mig.

tänkte ladda ner lite musik och sen kolla på film och sova.

drog med mig timothy hem till mig och spela lite wii sports och sen gick vi ner på stan.
träffa ida och ardita en stund sen drog jag hem. käka lite och drog ut med nathalie och drog ut knatte en liten minimum stund också, sen gick vi och snacka om allt mellan himel och jord. kom en ledsen sanna som inte mådde bra, finns för dig varje dag gumman, tyckte inte om att se dig så där, lilla bebis!
jag och nathalie följde med henne hem så hon slapp gå själv sen så gick vi hem mot mig, och nathalie gick hem mot sig :)

nu vet ni vad jag gjorde idag, så nu får ni vänta tills imorgon. hhaha /kbry

hejdå


KOMMENTARER
sanna

världens bästa my , älskar dig

2011-01-25 08:35:28
URL: http://lillsannis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback