jag är en horunge för mina föräldrar var inte gifta när jag föddes

har nyss kommit in från att ha träffat hannes. sen kom jenfa, gustav och robin. vi satt och snacka om att vi var horungar för våra föräldrar inte var gifta när vi föddes, men gustav var den enda som inte var horunge, HAHHA.
sjukt ämne som vi satt och snacka om, man är ju inte helt frisk i huvudet asså hah. :)

mina fingar är sönderfruska, tack vare persson som tog mina vantar när han och jakob skulle gå ner på stan igen. bajsbarn!!!
nu ska jag nog tvätta bort sminket, smörja in mig, byta om och hoppa ner under täcket och muuusa med mig själv till en bra film :)


seeyaah!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback