i party like a rockstar, look like a movie star, play like an all star, baby I'm a superstar!

jag är inge trött alls.. vad kan det bero på? jo kanske för att man vaknade 4 på eftermiddagen..
måste upp tidigt imorgon eftersom att vi ska till helle för att umgås med hela familjen.
pappa sa att jag senast var tvungen att gå upp klockan 2, ujujuj ;o
måste gå och köpa cigg imorgon också eftersom att jag bara har 4 kvar, urk.. >.<
nu tänker jag sätta mig framför tven och dricka lite cola och kolla på nån bra film, har ju som sagt runt 1000 filmer att välja på som står i hyllan, haha neeerd! :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback