i know why, cuz i got high ;)

jag och micke trog till eve och snacka lite med henne, sen gick vi hem mot mig för han hade glömt sin snusdosa, sen så gick jag med han en bit, och nu har jag precis kommit in. :)
enda sen jag flytta till skogsbo har jag inte setat hemma en enda kväll och vart med mig själv, jag har alltid gått ut och träffat någon, skönt dääh! :D

naj men nu ska jag fan byta om och hoppa ner under täcket, för mina ben fryser, snacka om att de e fucking iskallt ute, det är skönt när man kommer ut, men inte efter ett tag, då håller man fan på att dö haha ;D




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback