everytime i look into your eyes

Namn:
my
Smeknamn:
lillamy, mysan
Ålder:
15
längd:
1.65
vikt:
50 nånting
bor:
avesta

Blandat.
Vad gör du när du är ledsen:
lyssnar på deppmusik så jag blir mer ledsen
vad gör du när du är glad:
dampar sönder och skrattar åt allt :D
Önskar du att nåt du gjort blivit ogjort:
ja
har du hellre många bra vänner eller få bästa:
få bästa
Gillar du någon just nu:
nej
Vem strulade du med senast:
jag tror inte han vill att jag ska skriva hans namn haha men en kille iallafall hah :D
Vad saknar du mest av allt just nu:
simone... :'/
Vad är det bästa du vet:
mina vänner 6 familj
Vad känner du just nu:
hur damphumöret vill komma ut..
Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara och varför:
ingen. jag vill inte vara någon annan än mig själv
Vad skulle du göra om du fick en miljon:
ge till rödakorset. hah nejdå, men jag skulle shoppa.. shoppa och shoppa


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback