because i got high

slutade tidigt idag, tog bussen hem, satte på en film och somna... lvaknade för ungefär en  timme sen. jag har ingen aning om vad jag ska göra, blir nog att gå ner och baka en kaka ;)
jag har ingenting annat för mig. efter det ska jag ta ett långt och skönt bad och bara softa.
ni kanske kan få se min kaka sen också om det blir någon :D

haha ni måste bara få veta något roligt, min vän afsuns pojkvän ska skaffa katt, och hans mamma har döpt den till lillamy, hahaha s¨å jävla sött! :D:D
ett + för dig adams mamma! :D



imorse


KOMMENTARER
s

min toa , vill inte va med på bild !

2011-01-25 19:28:45
URL: http://lillsannis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback