bang bang

kom hem för ett tag sen.
morsan kom och hämta mig från skolan runt halv 1 så då åkte vi till tandläkarn, jag fick min nattskena och sen åkte vi till skolan, hämta min väska sen hemtade vi lillebror. vi åkte till lidl och handla, jag skulle ju köpa dricka tills imorgon så då tog jag en hel platta med energidricka. men det fick jag inte så jag tog bara ett 6 pack med cola. och det var 3 killar som tyckte att det var SKITKUL, haha störda! så dom stog och asgarva där inne på lidl, och sen när vi skulle dra så stog dom där ute och väntade på mig.. HAHA, dom bah "hejdå" och vinka och fnittra som små flickor, HAHAHAHAHAHAH! såna där typer tycker jag är skitkul, de e humor på min nivå, hahhaha!!!

Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback