året 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – det har vart helt okej, men 2011 ska blå så mycket bättre!

Bättre än förra året? – 2009 var skit
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – det är bara en dålig sak... när simone försvann ur våra liv..
Har du flyttat under år 2010? – hmmm.... nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? – jaa 
I så fall vilken? – the time dirtybit, talking to the moon, dirty dancer, plus massa fler!
Har du kysst en främling? – halvt, jag kände inte honom, visste bara vem han var!

 

 

 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – jadu vad ska jag säga?haha! hit och dit!
Har du varit kär? -ja :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? – ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – ja
Har du haft ett hemligt förhållande? -  haha ah fast neeee

 

 

 

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – nej
Har någon i din släkt avlidit? – nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – har inte behövt 
Varit i slagsmål? – ja

 



PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - ångrar är bara förnamnet!!!!
I så fall vad? – dom som ve,t dom vet.
Har du skämt ut dig? – njaa inte så värst
Har du ljugit för en vän? – ja
Har du varit ute en hel natt? – japp
Har du blivit tagen av polisen? – nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja

 



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback