baka...baka en kaka

mitt internet fungerar for en kort stund säkert -.-
men iallafall, det fungarar! :D

jag ska ta mig min tid någon dag och omformatera min dator, känns typ som att jag måste göra det en gång i månaden fast det var 4 månader sen jag gjorde det, men iallafall!
idag har jag bakat en kaka... kladdkaka hih.
fick hem sanna och nathalie som gäster att äta den med mig :)
imorgon ska jag också ta mig till skolan, och timothy sa att jag hade missat två prov och genomgången till nationella i fysik. SUUG GETBALLE! men snälla timothy sa att jag fick skriva av honom :')

imorgon blir det hem till sanna med henne och nathalie och så ska jag försöka få med mig timothy och så ska vi laga lite thai och ha det chill :D

over and out!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback