fyah BOOM

skulle limma fast några nitar på en tröja, så nu har jag lim på hela fingertopparna.... irriterande.
jaa, vadgör jag annars? ingenting. funderar på vad jag ska hitta på. finns inte så mycket att göra så här på kvällskvisten :) micke slutar ju om 1 och en halvtimme, så då kan jag ju klä på mig och packa väskan :)
jonte börjar förhoppningsvis skolan nästa vecka, hoppas han börjar i min klass så jag slipper känna mig så ensam p den bakre raden, hah :)
nej nu ska jag försöka hitta på något att göra! pusss :)


saknar min piercing i tungan! :(


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback