fan va jag hatar rubriker. dööööö!

ska dra mig hemåt om en stund städa rummet och byta om och så :)
vet inte vad som händer mer ida,g vet att vi ska kolla på don't mess with the zohan senare. men skulle vilja gå ut och gå, har ju bara setat inne en isöndags, inte ruligt jue.
fan skolan börjar redan på onsdag, snacka om att jag inte är taggad. fuck skolan.
på torsdag ska jag iallafall på begravning för mickes farfar. måste hitta något i min garderob som jag kan ha på mig. jaaah!
måste bara berätta att mitt hår har blivit helt förstört. ser helt fucked up ut i topparnaskittunt och känns som äckligt löshår. fy bubblan.
nu ska jag gå och joina mi boyfrind i soffan, tjing ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback