leva livet jaaaow!

tjooobre!
har inte haft så mycket tid att blogga, micke har varit här varenda dag sen i söndags. myspys!
han är nu hemma hos sig och duschar. blir att fira valborg hemma hos hans syster i karlbo och grilla, nice de!
kanske blir holmen en liten stund ikväll också, men vet inte än, beror på om bebe ska på ras cricket eller inte :)
men nu ska jag snart gå ut och träffa min efterlängtade wictoria som jag inte träffat på hur länge som helst! :D
ah mitt liv bara leker nu asså, så jävla skönt!
men vi hörs, och förlåt för attt jag suger på att uppdatera! ska försöka börja använda mobilen lite mer när jag ändå inte är hemma! :)
puss på er!


KOMMENTARER
wictoria

såååå skönt att träffa dig, saknat dig ju lillamy pöööölvi :D <3<3<3

2011-05-01 20:02:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback