stördoooo

blev dragkväll igår. började med några öl hemma hos sandra sen drog vi ner på stan. kom hem till micke runt halv 4 haha, satt och snacka massa skit och kolla på tv, tillslut somna vi båda i soffan, haha :D
imorse kom jimmy och vincent, sen skulle dom tre dra till stockholm så jag drog till mormor och sov en stund sen kom morsan så käka vi lie käääääk.

brorsan fick värsta idén att vi skulle knäppa en varsin öl framför morsan nyss, så ja det gjorde vi, hahaha hon bara börja flina. nu sitter jag här med dom här två, och lyssnar på lite musik. vafan ska jag göra ikväll? jag har fan ingen aning! skulle egentligen ha dragit till micke men fick inte :(

aja, nu har jag inte mycket mer på hjärtat, kommer säkert ett inlägg till ikväll! :)

pusshej!

har du verkligen alla raggaballar på grillen?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback