feeeeett me coolt

jag har börjat på fotboll igen, kanska coolt så där faktiskt! :D
imorgon har jag träning faktiskt
och jag har match på söndag som jag hoppas att jag får vara med på faktiskt! :D

basse är världens bästa vän
sebbe är världens coolaste son
forre är sjuk
hannes är min mest älskvärde son som är underbarast här på vår jord
ida är min andra halva, jag saknar henne hur mycket som helst
min syster kommer hem snart, då blir jag glad
norea är förtfarande min best gayfriend
mickis är sjuk och det är hur tråkigt som helst
victor råliden är världens coolaste, ingen humör skulle finnas på jorden utan honom, han är stencool
malin är i turkey och det är tråkigt
ewelina östberg är hur söt som helst
evelina strand och min blodsyster, bästa hon!
persson är en tandemcykel
peter stålhand är världens snällaste
rasmus tycker som jag, FUCK ALLIANSEN!
pappa är världens bästa pappa, finns ingen som han
héléne är värlens underbaraste låtsasmamma, god bless you!
biffen är coolast och roligast punkt slut
emma & magda, vad ska jag säga? går inte mer än att älska dom två!
timothy är min brother from en other mother!

slut på ord. god bless you all!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback