wasssssssssaaaaa

fick veta för ett tag sen att ida & dennis voltade med bilen. två varv... men båda klara sig, som tur var!
usch vad det händer bilolyckor nu för tiden, det är ju hemskt! :(

basse, eddie och sebbe har vart här, och jag har lockat håret (y)
nu ska jag snart ta mig en frukt och ett glas mineralvatten och slå på en film kanske? eller är det för tidigt? öj vänta! det är ju en film just nu, på 3an, kommer inte ihåg vad den heter men den e kul :D men neej, den va på 9an :(
och nu har min lilla bebiskatt klämt sig bakom hyllorna, när fan tänkte han komma fram då?
jajaja, vi hörs imorgon allesammans :)

godnatt säger vi då!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback