min ängel från ovan ♥

världens vackraste ängel utan vingar har lämnat oss, men har nu blivit en ängel med vingar.
kan inte förstå att det är sant, simone var alltid den goa och glada personen som alltid fick en på bra humör, men nu då? vem ska få mig på bra humör på ditt vis? det är ju ingen annan som kan det än du! :'(
jag har så svårt för att förstå att du inte finns längre!
du kommer alltid ha en egen plats i mitt hjärta, ingen kan någonsin ta över den!
jag saknar & älskar dig så det gör ont i mig, dig kommer jag aldrig glömma bort! :'(
♥♥♥


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback