i will never forget u

kanske skulle ta tag i bloggen igen?
men som ni kanske vet har jag/vi gått igenom den tuffaste tiden i vårat liv. det är verkligen inte lätt när en nära vän går bort.
jag har känt mig helt tom och inte funnit några känslor. men jag börjar repa mig nu. nu har jag förstått att simone inte kommer tillbaks. jag tänkar på alla saker man gjort med simone och hur tokig hon var.
hon och snöhögar asså....vad ska man säga? dom var som gjorda för varandra! hah :D
och när man sa till simone, "hej kortis" så svara hon alltid, "jag är inte kort, jag är bara mindre lång" och blinka med ögonen och gav ifrån sig världens sötaste léende! den där tjejen är svår att glömma...
hon var så fin, precis på alla sätt och vis! jag älskar simone, jag vet att hon fortfarande kommer sitta och hålla om mig när jag är ledsen, jag bara vet det. ♥



om ett tag ska jag antingen kila hem till dennis och gör han sällskap, kanske basse följer med också :)
om jag inte drar dit så drar jag och träffar micke, men det beror på om mami ska till sin kompis :)
vi får helt enkelt se vad kvälljäveln har att bjussa på!

vi hörses ikväll♥        


KOMMENTARER
Abdullahalise

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-01-31 09:39:11
URL: http://abdullahalise.blog13.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback