nej

sitter i sängen och pratar med sebastian och alexander hahahah :D
ska väl snart leda på någon bra film att kolla på. kanske blir den här social network?
pappa sa att den skulle vara bra, det handlar ju om den här facebookkillen, alltså han som startade facebook, kanske bra film? jag vet inte får helt enkelt kolla på den och avgöra själv.

jag och timothy sitter och sjunger "jag vill knu knu knuffa dig i sängen, jag vill ha ku ku kul med pengen ...... " hahah cpen kanske :D

nej nu ska jag prata slut på mina ord sen ska jag kolla på film
men godnatt! :D



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback