det här

1. Mitt namn? - my polvi
2. Exakt ålder? - 15 år och 11 dagar :)
3. Vart bor du? - avesta
4. Syskon? - mattias, marcus & dannélla

5. Husdjur? - 3 katter - & en hund hos pappa
6. Färg på ditt hus? - tegel
7. När är du född? - 951103
8. Klass? - 9a

9. Vilket år tar du studenten? - senare
10. Har du något jobb? - nej
11. När ska du sova ikväll? - när jag blir trött :)
12. Mitt största intresse? - joru....
13. Duschat idag? - ja
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - ja
16. Vad har du ätit idag? - nån gryta och potatis, och godis hihi
17. Dagens klädsel? - underkläder, leggings, linne & tjocktröja
19. Dagens sötnos? - robin hih!
20. Dagens roligaste? - allt :)
21. Har du många vänner? - jo, men som sagt, man kan aldrig ha för många :)
22. Vad ska du göra idag? - jag ska göra det jag gör nu :)
23. Vem kramade du senast? - robin!
24. Vad längtar du till? - imorgon
26. Vem längtar du efter? - simone... och robin ^^
27. Har du pojk-/flickvän? - nej :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - persson - soft :b


Favorit

31. Film? - vet inte
32. Låt? - morgan heritage - don't haffi dread
33. mat? - tacos kanske, kanske pizza
34. Dryck? - cola hiihihih
37. Stad? - stockholm
38. Land? - usa
39. Ämne i skolan? - musik kanske
40. år? - hmmm..... det har varit många bra år, men jag kommer inte på det bästa faktiskt ^^

Senaste

41. Personen du tänkte på? - robin (a)
42. Personen du kysste? -
43. Gången du spydde? - förra tisdagen
44. Gången du grät? - minns inte
45. Pizzan du åt? - nångon på labamba :D
46. Gången du var i göteborg? - aldrig
47. Gången du var i stockholm? - juli
48. Gången du var full? - förra tisdagen
49. Gången du var hög? - aldrig vart och kommer aldrig vara.
50. Personen som såg dig gråta? - alla i kyrkan

Antingen eller

51. Svart eller vitt? - båda
52. Hund eller katt? - hund
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - beror på :)
54. Tv-spel eller datorspel? - båda hah :D
55. Singel eller upptagen? - beror helt på
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget hah!
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad ^^
59. Big brother eller paradise hotel? - inget
60. Svart hår eller blont? - svart
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa kanske, kanske bruna hah
62. Choklad eller lakrits? - båda
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänster
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - pizza kanske, eller kebabrulle
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda såklart
69. Leva eller dö? - leva

Antal
70. Personer du älskar? - alla mina underbara vänner :)
71. Personer du hatar? - hm... 1 ^^
72. Personer som sagt jag älskar dig? - jag har faktiskt inte räknat
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - 1, är inte sån som springer runt och toppar tungan i allas käftar när jag har chansen. lol
74. Glassar du ätit på en dag? - inga
75. Antal festivaler du ska på/har varit på? - 2
76. Gånger du haft minnesluckor? - nån gång säkert
77. Piercingar har du? - öronen och tungan
78. Personer du saknar just nu? - robin, min syster,pappa,låtsasmamma :(
79. Gånger ditt hjärta brustit? - hm... 1 kanske, vet inte

Vem
80. Vill du kyssa nu? - hih.... :$
81. Ska du träffa imorgon? - alla i skolan och förhoppningsvis robin :)
82. Sjöng du senast för? - sanna haha :D
83. Hade du senast en msn konversation med - robin :)
84. Spelade du tv-spel med senast? - kommer inte ihåg
85. Vill du ta med på en resa nu? - alla brudar som drar iväg i sommar! :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - den där
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - dig!

Vad

90. Gör dig glad? - robin gör mig speciellt glad, sen alla mina vänner & familj:)
91. Gör dig ledsen? - när jag tänker på att simone är borta..
92. Vad vill du helst göra nu? - mysa med den bästa som finns! :)
93. Önskar du att du slapp göra? - gå till skolan
94. Vill du ha nu? - some looove
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - asså min födelsedag har ju redan vart, men till nästa så önskar jag väl mig massa grejer
96. Längtar du till? - att träffa robin, jag saknar ju haan! :(
97. Tycker du om dina betyg? - verkligen inte
98. Ångrar du i ditt liv? - jag ångrar att jag sumpade 8an
99. Är det bästa som har hänt dig? - det här


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback