robinengström♥

jag är kär... så jävla kär så jag knappt vet vart jag ska ta vägen!
du har verkligen fått mig på fall, jag blir helt knäsvag när du är i närheten,
jag har den där lilla fjärilen i magen vill jag lova
:blush:
det finns inget annat jag kan göra än att skratta och le när jag är med dig, du får mig verkligen att känna mig lycklig!
det går inte en sekund utan att jag har dig i tankarna hihi
du är alltid så himla snäll och underbar, goast i världen!
jag tycker iallafall att du är det bästa som finns, du förtrollar mig

jag vill inte vara med någon annan än dig, jag tycker om dig såå himla mycket så det går inte att beskriva



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback