lillamy hissar&dissar!



micke bivesjö en vän som han borde alla ha.
man vet alltid att man kan vända sig till han om allt
int är precis som det ska, han lyssnar och ställer
upp så gott som han bara kan. du är värd guld vännen♥


piercing i ögonbrynet på killar
jag tycker det är ashett, de flesta killar passar i det, typ alla!
om du är kille och har piercing i ögonbrynet, tumme upp för dig!

shopping jag älskar att shoppa, att få in lite nytt i garderoben, det känns så hima bra!

morgan heriage tell me how come älskar låten!







copycats jag säger bara, var dig själv, alla andra finns redan

bilolyckor det sker så många bilolyckor nu för tiden, det är hemskt.
jag har förlorat en vän i en bilolycka nydligen, den känslan var den värsta
känsla jag känt. var försiktiga ute i trafiken

mig själv jag har inte vart hos min pappa sen i juli, dålig stil av mig. men ska dit på torsdag!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback