keenan cahill

jag är trött men jag får inte sova än. lovade micke att ringa honom innan han somnade, snäll jag är :)
imorgon ska jag sova enda tills det är mörkt ute, det ska bli så jävla skönt.
mina ögon är röda och jag orkar knappt hålla dom uppe. fick ju som sagt bara sova i 3 timmar....
och jag är hungrig, trotts att jag har käkat massa fika hos morfar, sen en gorbys och cola, sen massa mat hos mormor, sen en pizza och cola. jeeevlaa fetto jag är ser jag. hahaha sjuk brud...

asså den här killen är den coolaste jag sätt, :thumbup: !





KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback