hehhhhe

Namn:Ewa My Isabelle Polvi
Längd: 1,65 eller något liknande
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: ljusbrun äckelfärg
Önskar du att du bodde någon annastans: båda ja och nej
Tänker du på självmord: usch nej
Tycker andra du är attraktiv: vet inte?
Använder du droger: ida är min drog
Röker du: ja
Vilka shampoon använder du: det somm huster bjuder på
Vilka parfymer använder du: dkny
Vad är du rädd för: att vara själv :$
Gillar du att tvätta: tråkigaste som finns!
Gillar du berg- och dalbana: jag är ingen människa som åker karuseller

KÄNSLOR
Gråter du ofta: nej det tycker jag inte
Skrattar du ofta: skrattar hela tiden
Hur känner du dig just nu: lite seg
Hur har du mått den senaste tiden: bra antar jag väl
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: HAHA dom hade skickat mig till fosterhem och dom visste altl jag gjort
Blir du lätt förälskad: det beror på
Är du kär i kärleken: nej, jag är kär i min pojkvän ;)
Tror du på ett för alltid: nej, har hört  den för många gånger så slutat tro på det.

Är du förälskad just nu: Ja

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: en, alexander unga <3
Har du blivit sårad av kärleken: Nej.
Har du blivit lycklig av kärleken:Yesbox!


alexander unga <3



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback