bus

har inte bloggat på en vecka nu. men har inte varit hemma.
när jag coh ida kom hem från sthlm så hände mkt. ingenting som tas upp här ;)

vi har vart till unsund och badat, vi har vart i stan och lekt med folk,
igår var vi lite busiga,hhhihihi. jag, hannes och ida drog till horndal och trffa nalle i typ en halvtimme
sen drog vi oss tillbaks till fors, hannes snodde en cykel sen drog vi till halsjön och dog ett nattbad, de va fett mysigt! :)
ida har typ åkt hem för ett tag sen, hon skulle på coz så hon bara lämna mig så här, :(

nej, nu ska jag försöka hitta på något!
pusshej!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback