tro och tvivel

har varit lite dålig med updaten har jag märkt, hehe ;))
menmen,
här om dagen skulle jag och mickis ner på stan och sola en stund hade vi tänkt, men de gick int som jag hade tänkt mig...
det funkade inte när jag skulle sola!
de blev något fel på solariumet så det gick inte, det bara pep.
och idag sa mickis att dom hade stängt de rummet vi var i för dfen va sönder!
HAHAHA!

idag så var dset ingen skola, utan vi var i kopparhallen hela dagen och kollade på fotboll,
de va nice.

imorgon åker jag hem till älskling och blir kvar där hela helgen, så då blir det inget bloggande.

kisses!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback