nyår

tjena :)
har inte blivit något bloggande nu på dagen, för jag har inte haft tid.
jag och älskling vaknade runt 11 sen kom min moster och hennes kille hit,
då blev de pizza sen kolla jag och älskling på all the boys loves mandy lane
skitbra film tycker jag,
sen drog vi till pizzan och åt, för han käkade aldrig här hemma (?)

min kväll igår va ganska kul. skulle varit roligare om vi umgicks med dom andra också,
men oscar ville typ bara sitta inne på mitt rum,
sen vid 12-slaget blev det skålande med champange med hela gänget och kolla på raketerna.
trevlans :)

lite bilder från igår :



singstar var på fullt ös hela kvällen ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback