god morgon :)


nyss vaknat och ligger och har tven på mute och lyssnar på musik, that's my morning!(y)
hur gör ni på era morgonar, slår ni också på tven på mute och lyssnar på musik?

jag är ju hemma och är sjuk idag men jag behöver ta mig till krylbo för jag ska hämta en sak där av sandra,
så jag ska skicka ett sms till david sen och kolla om han kan skjutsa mig, han skulle skruva på bilen idag så vi får se hur det blir med det. :)

nu ska jag gå och stoppa i mig alvedon och lite frukost.

kisses!


KOMMENTARER
Leanderdaniela

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-03-21 12:48:29
URL: http://leanderdaniela.bloglyric.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback