racing

helgen har varit händelserik kan man kalla det!

i fredags ås skulle jag, oscar, dennis, persson, malin & poppe åka in till stan.
vi satte oss i bilen, sen kom det en kurva och dennis körde i typ 80 så vi åkte rakt ner i diket (y'
så poppes pappa fick komma med traktorn och dra bort bilden, sen så väntade vi tills bilen hade
tinat lite så åkte vi in till stan.

på hemköp träffade vi ewe, tony, daniel och david, de blev lite racing på sopis sen så körde vi in men
bakdelen i dörren på davids bil :'D
så den e helt prejad, hahahaha så sjukt kul fredag!
sen igår så åkte jag och oscar hem till mig och slagga här.

nu sitter jag här själv och inte gör så mycket, lyssnar på lite musik och så.
kisses!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback