tasty

jag kommer inte hinna blogga någonting imorgon tror jag.
jag och wickan tar bussen hem till mig efter skolan imorgon och fixar oss, sen så skjutsar mamma oss till skolan.
det är ju julfest imorgon. hehe ;)
så jag har vart på stan nu och köpt en klänning, örhängen och strumpbyxor. så jag är redo för kvällen imorgon!
sen så då efter så sover jag hos mormor. ska försöka få med mig wictora på att sova hemma hos henne imorgon också så jag slipper gå hela vägen upp till skogsbo själv klockan 11 på kvällen! det vill jag inte :(

btw, ni kanske vill se smakprov på hur jag kommer se ut imorgon kväll? ;)
nåväl låt se!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback