time for... The O.C

sanna fixade tillslut en ny header till mig som ni säkert ser :)
och så fixade jag en ny bakgrund.

nu har jag precis kommit hem efter att ha åkt 1 varv runt jorden och tillbaks. så känns det iallafall.
somnade i bilen när vi strax var hemma, men sen så väckte dom mig för det var någon framför oss som var typ rattfull eller något liknande, för människan kunde knappt hålla såg på vägen, haha.

nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla på massor med avsnitt av o.c .
det är det enda jag gjort idag typ, kollat på  avsnitt av o.c efter varandra, haha snacka om nörd!

nej vi hörs imorgon, sov så gott, godnatt! :)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback