night-time

nu ska jag kolla på lite o.c sen ska jag sova.
ingen skola imorgon heller, ska försöka bli av med hostan och huvudvärken.
kanske en kaffe imorgon när man kliver upp? det var ett tag sen nu ;)
jag har massa planer för mig själv imorgon!
jag ska ta ett varmt skönt bad med tända ljus & bubblor, ansiktsmask, hår inpackning och bara ligga och mysa med skön musik.
raka benen och så, sen kliva ur det och föna håret ich sen locka det, smörja in mig bodylotion som doftar himelskt!
sen ska jag bara ta det lugnt. hahahaha fan va skönt! :D

nej sov gott så hörs vi mer imorgon. :)


KOMMENTARER
Norah

Natti natti :)

2010-12-13 23:09:02
URL: http://nnorah.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback