kaffe och jag...

nyss kommit hem. vi fick lite tråkigt här hemma och tog en vända till donken.
min mamma och lillebror blev lite anti-my hela vägen dit och hem
vill ni veta varför kanske?
jo för att jag satt och sjön hela vägen och satt och sa ha det så kult på mcdonalds!
sen när vi åkte från mcdonalds så sa jag till hon som kom ut med vår mat ha det så kult på jobbet!
hahahahahah fyfaan va jag kan ha kul ibland!
och sen i bilen då, oj jävlar jaa...

jag - hur mår du marcus?
marcus - .......HEJ PÅREJ!
jävla cpunge!

jag hade ju värsta planen att jag skulle locka håret idag, men nej jag orkar fan inte, jag orkar nästan inte hålla mina ögon öppna!
så vi hörs imorgon hetingar!

godnatt!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback