här ska det vara en rubrik

lockat håret och håller på att måla naglarna. rött får det bli :)
sen när jag är klar med det här så ska jag smörja in mig i bodybutter som har världens mumsigaste lukt!
sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på film, vilken film vet jag inte, hittar säkert på någon :)

imorgon efter skolan ska jag nog vara med robin, OM vi får tag på varandra, problemet i det hela är att hans hemtelefon e lite knasig så vi kanske inte får tag på varandra, så då får jag väl bara åka hem då, hahah :p

nej nu ska jag måla klart naglarna så jag kommer i säng någon gång!
godnatt på er!



kolla mina läppar, dom e helt röda!
jag ska aldrig mer glömma mitt läppsyl någonstans!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback